הוספת אתר למנוע החיפוש של גוגל

על מנת לשפר את "נראות האתר" (site's visibility) במנוע החיפוש של גוגל, ממליצה החברה להשתמש בכלי הפרסום: Google Webmaster Tools. כלי זה מאפשר לקבל דו"חות מפורטים על דפי האתר שהמנוע מזהה, כמו גם על בעיות שכדאי לטפל בהם.
לאחר הזנת שם משתמש וסיסמה (זהה לזה של Gmail), המערכת מאפשרת לבצע "הוספת אתר" (Adding a site). כחלק מתהליך ההוספה גוגל מבקשת לוודא שהאתר המבוקש אכן שייך למבקש והיא מאפשרת לבצע זאת באחת משתי דרכים: הוספת "מטה מידע" לדף קייים או העלאת דף חדש לאתר, כמובן שניתן למחוק שינויים אלו לאחר שגוגל אישרה את האתר.
בהנחה שניתן להגיע לאתר עם ובלי הקדומת: "www" יש להגדיר בהתאמה את שתי הכתובות.
לאחר שהאתר הוסף ניתן כעת להגדיר:
  1. רשימת דפים שהינו רוצים שמנוע החיפוש ימצא, רשימה זו תוגדר באופציה: Sitemaps.
  2. תכנים שלא היינו רוצים שמנוע החיפוש יחשוף יש למלא בקובץ robots.txt והפניה לקובץ זה יש למלא באופציה: גישה לסורק Crawler Access.

לאחר מספר ימים ניתן לחזור לכלי זה על מנת לראות את תוצאות הסריקה.

פורסם בקטגוריה קידום אתרים. אפשר להגיע לכאן עם קישור ישיר.

כתיבת תגובה